Regn, regn, gå din vei!

Høsten begynner å snike seg innpå oss, og jeg liker det ikke!

Fra i dag tidlig klokken 8 og fram til i morgen tidlig klokken 8 kan det falle så mye som 80 millimeter nedbør på Sørlandet, og nesten like mye på Vestlandet. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=10017101

Dette skriver Vg i dag på nettsidene sine, og jeg kjenner at jeg rett og slett blir oppgitt. Når disse tidene kommer meg i møte har jeg bare lyst til å flykte til varmere strøk. Jeg er lei av å være klissvåt etter bare å ha gått det lille stykket jeg har fra busstoppet og hjem hver dag. Hvorfor kan ikke sola besøke oss også? Hvor ble sommeren av? Glemte sola å besøke oss her på vestlandet denne sommeren, hvis man i det hele tatt kan kalle det en sommer? Jeg tror jeg skal krype opp i sofaen med en god kopp kakao og et varmt teppe til sola bestemmer seg for å ta turen innom, det er en av de få tingene jeg faktisk liker med høsten.

Har dere noen forslag til ting man kan gjøre når regnet holder oss vekke fra gatene? Eller kanskje noe som gir meg et nytt og bedre syn på høsten?

Legg igjen en kommentar